Shop Mobile More Submit  Join Login
GrafCrazy by epidemic GrafCrazy by epidemic
wierd stuff huh, but hey.. there's a ghost!
Add a Comment:
 
:iconlaurenlove:
laurenlove Featured By Owner Mar 17, 2010
Damn. It's so detailed and I love that. Definitley one of my favorite styles of drawing.
Reply
:icond1zgu1z3d:
d1zgu1z3d Featured By Owner Oct 5, 2009
That is GREAT!!!
Reply
:iconveritablian:
Veritablian Featured By Owner Sep 15, 2008  Professional Digital Artist
it's ill... but colored; it'd be insane.
Reply
:iconmonti242:
monti242 Featured By Owner Aug 14, 2008   Traditional Artist
Wow, thats sick...you know how long it took you?
Reply
:iconx0apple:
x0apple Featured By Owner Aug 12, 2008  Student
omgh!! i love this sooo much!
Reply
:iconx0apple:
x0apple Featured By Owner Aug 12, 2008  Student
omgh!! i love this sooo much!
Reply
:iconahgrafx:
ahgrafx Featured By Owner May 20, 2008  Professional Digital Artist
very nice
Reply
:iconkamikaze-pinguin:
kamikaze-pinguin Featured By Owner May 4, 2008
i think i just had an orgasm.
Reply
:iconjottar72:
jottar72 Featured By Owner Feb 27, 2008
so nice
Reply
:iconsilentscreamjud:
SilentScreamJud Featured By Owner Feb 2, 2008
any chance of you approving me tattooing this on my body? :)
Reply
:iconsiriusasthma:
siriusasthma Featured By Owner Jan 8, 2008
this is definitely the shit, and very inspiring
Reply
:iconempirefx:
EmpireFX Featured By Owner Dec 18, 2007  Student Interface Designer
Ho wow, great work :)
:fav:
Reply
:iconk0ot44:
k0ot44 Featured By Owner Nov 25, 2007
nice stuff dude. any reason the key b is darkend?lol if not no biggie haha
Reply
:iconansem7:
ansem7 Featured By Owner Oct 29, 2007
holy crap i love it what inspired that
Reply
:iconcine-estesia:
cine-estesia Featured By Owner Aug 16, 2007
fantastic!
+fav =)
Reply
:iconpsyfre:
psyfre Featured By Owner Aug 15, 2007
thats so twisted and arousing
Reply
:iconbrokenvolt:
BrokenVolt Featured By Owner Aug 9, 2007
thats great for freehand
was it drawn and then scanned? or?
Reply
:iconstriknyetuntouched:
StriknYetUntouched Featured By Owner Jul 18, 2007
that's awesome! real abstract and very unique :heart:
Reply
:icongarbagecat:
GarbageCat Featured By Owner Jul 3, 2007
Very, very original.
Reply
:iconmkhwd:
mkhwd Featured By Owner May 19, 2007
fuuuuck me, how long have you been drawing/illustrating or whatever?
Reply
:iconepidemic:
epidemic Featured By Owner Mar 24, 2007
you all are amazing. thanks for the appreciation and support. more shall make its way soon, no worries
Reply
:iconfirka:
firka Featured By Owner Mar 15, 2007
faszás:)
Reply
:iconfutureelements:
FutureElements Featured By Owner Mar 6, 2007  Professional General Artist
It's good to be strange once and awhile. Nicely done
Reply
:icondjsilverglass:
djsilverglass Featured By Owner Feb 19, 2007
this piece is truley inspiring. I love it!!! can i have it??? :)
Reply
:iconparabol-a:
Parabol-a Featured By Owner Jan 31, 2007
damn thats smooth favthat=]
Reply
:iconnyktophobi:
nykTOphoBI Featured By Owner Jan 23, 2007   Interface Designer
great! >III<
Reply
:iconevilthell:
EvilTHelL Featured By Owner Dec 18, 2006  Hobbyist Artist
Nice job man
Reply
:iconlpobsessed:
lpobsessed Featured By Owner Dec 17, 2006
this is soooooo sicccckkkk!!!!! GD i gots to fav this one nice work
Reply
:icondarcyob:
DarcyOB Featured By Owner Dec 16, 2006
i this done in pen?
Reply
:icontruemarmalade:
truemarmalade Featured By Owner Dec 16, 2006
Wow, that's such amazing detail for being drawn by hand!
Reply
:iconjovian123:
Jovian123 Featured By Owner Dec 16, 2006
yeahh!! thats nice there
Reply
:icondasens:
dasens Featured By Owner Dec 16, 2006
Very very cool!
+fav
Reply
:iconabirato:
abirato Featured By Owner Dec 16, 2006  Hobbyist General Artist
very nice - a speccially the left site with this tree :)

:headbang:
Reply
:iconlazer-face:
LazER-Face Featured By Owner Dec 15, 2006
very nice work!!!!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 15, 2006
Image Size
192 KB
Resolution
609×737
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
9,689
Favourites
256 (who?)
Comments
34
Downloads
176

Camera Data

Make
Canon
Model
CanoScan LiDE 25
×